---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..
Unutma! Rabbin Kimseye Dayanabileceğinden Fazlasını Yüklemez...
Belki Kalbindir Acıyan... Belki Bedenin...
Bekki De Ruhundur Kıvranan....
Belki Yokluktur Seni Saran....
Belkide Bin Bir Türlü Muamma...
Her Ne Durumda Olursan Ol
Diline Yakışır Bu Dua...

La Ilahe Ente Subhaneke Inni Küntü Minezzalimin...


Senden Başka Ilah Yoktur!

Sen Bütün Noksanlıklardan Münezzehsin...
şüphesiz Ben NefSİNe Zulmedenlerden Oldum...

6 yorum:

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Bu duayı çok sık okuduğum zamanlar olurdu. Allah razı olsun hatırlattığın için .

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Amin ecmain olsun..şimdi ben o zamanlardayım..rabbimden inşirah dileniyorum gece gündüz gözyaşlarıyla...:(
herşey elindedir diyorum ve aydınlığa çıkmak için bekliyorum kapısında... dua ile...

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

:( Rabbim en kısa zamanda aydınlığına çıkarsın inşallah.
Canı gönülden inşallah.

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

AMİN AMİN Amin ya erhamerrahimin......Allah razı olsun.. samimi duanız için çok teşekkür ederim...selam ve dua ile..

by_sükut dedi ki...

Her hayrın başı olan Bismillah ile,
İnşirah suresi ve Sekine duası aydınlığa çıkışta rehber olabilir. Mübarek kandil hürmetine, Rabbim Regaibinizi İnşirahınıza vesile kılsın inşaallah...

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Amin amin...ferahlık verdiniz ..sizde ferahlık bulasınız by_sükut...Mevlam razı olsun....okudum sekine duasını,okumayada devam edeceğim inş..çok teşekkür ederim ..selam ve dua ile..

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters