---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..



 
Ve yine kalemim inliyor derdimle ve yine o dinliyor beni,
anlıyor ve ifade ediyor.
Bazen düşünüyorum,
acaba onu kendi sorunlarıma âlet mi ediyorum
ve onu kullanıyor muyum hoyratça...
Öyle ya kimseye anlatamadıklarımı dinliyor
ve satırlara nakşederken hissettiklerimi,
küçük bir inilti çıkartıyor sadece...
Sessizce dinliyor ve herkesten iyi hissediyor belki...
Âyetle taltif sırrı onunkisi...
Kullanmak...
Sonra düşünüyorum ki,
o tabii görevini en iyi şekilde yapıyor sadece, fıtratını yansıtıyor kağıda...
O bize bilmediğimizi öğrenmemizin âyeti (Alak Suresi, 1-5)
Bu onun şerefi... Âyine olma sırrı onunkisi...
Öyleyse sorgulanacak olan, benim onu ne için inlettiğim...
Kağıdımı Rabbe dönük tutabiliyorsam... Kalem de hoş, kağıt da...
 
Rabbim!..
Emânet aldığım her bir âyeti,
sana dönük kullanma ferâseti, ilmi, gücü ve rahmeti ver bana...
Her şey Sen'den bir ayet.
Ve kalemim... Bana hep Sen'i fısıldayacak...
Ürkek ama varlığından emin...
Beni âyetlerine, âyetlerini bana aç...
Beni âyetlerini hatırlatan kullarınla destekle....
Âmin.
alıntı

2 yorum:

VuslaT dedi ki...

inşallah kağıtlarımız iyi amellerle dolmuştur. umarım kağıda kalem hep iyiyi yazmıştır. keşke ve amin inşallah. sevgilerimle..

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

amin amin,teşekkür ederim...bendende sevgiler..selam ve dua ile...

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters