---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..
  1.  
    ALLAHÜMME İNNEKE AFÜVVÜN KERİMÜN TUHİBBUL AFVE FAĞFÜ ANNİ...
    .Mubarek kadirgecesinin kadrini bilenlerden olmamız duasıyla..dualarda buluşalım inşaALLAH...
    Hayırlı feyzli kandiller...


    Nisyandan aldın beni, isyanda bırakma Rabbim!
    Bağışla beni Rabbim, tevekkülden başkası gelmiyor elimden.
    Başkası yok elimde.
    Şimdi elimden gelenlerin hepsi senin "El"inde.
    Bağışla beni, göremedim.
    Göremedim, nice ananın karnında nice karanlıklar içindeyken gün yüzüne çıkardığını bebelerin yüzünü.
    Unuttum, çocuk tebessümlerini nice belirsizliklerden alıp güneşe erdirdiğini,
    Bilemedim, yüreğimizi yokluğun dehlizlerinden aşırıp aşkın vadisine eriştirdiğini.
    Göremedim, her sabah yerin sükûnetini odamda ekmek gibi sımsıcak hazır ettiğini.
    Her akşam yastıkta unuttuğum bedenimi sabah yeniden yanıma verdiğini göremedim.
    Beni her sabah ihya ettiğini, bedenimi her an zaaflardan çıkardığını, varlığını her an yokluktan geri getirdiğini göremedim.
    Göremedim Rabbim her günü ödünç verdiğini.
    Göremedim, bağışla beni...
    Fakat, şimdi gördüklerim gösterdi bana hepsini
    Geç kaldım görmekte.
    Tebessümü beton yığınları arasında sönen bebeler gördümse de,

    biliyorum Senin El'nde şimdi hepsi ve sonsuz tebessümler verdin herbirine.
    Sevinci soğuk topraklarda boğulmuş çocuklar gördümse de,

    biliyorum Senin Rahmetinin kucağında hepsi ve bitmez sevinçler bağışladın herbirine.
    Ümitleri bir apansız sarsıntıyla yıkılan insanları gördümse de,

    biliyorum Senin Şefkatinin ikliminde âsûde ve mutlu her biri...
    Bağışla beni Rabbim, unuttum, nisyanda kaldım.
    Hatırlamadım verdiğini ve var kıldığını.
    Elimden alınca verdiğini ve yokluğa yuvarladığında varlığımı
    Hatırladım ve ama geç hatırladım.
    Gördüm, ama güç gördüm, acıyla gördüm.
    Varlıkta kör oldum, yoklukta gördüm.
    Bollukta unuttum, darlıkta hatırladım.
    Affet beni Rabbim, bari, yoklukta Sana vardım.
    Hiç olmazsa, hiçlikte seni andım.
    Şimdi, bir tevekkül var elimde.
    Başka herşey düştü, herşey yokluğa döküldü.
    Hatırladım, elimdekiler de, ellerim de Senin Elinde.
    Şimdi, dua sığıyor sadece avuçlarıma.
    Sadece yakarış yakışıyor yakama.
    Gözlerim müjdeni gözlüyor uzaktan.
    Gönlüm hiç bitmez tesellini özlüyor.
    Sen ki, unutmaktan alıkoydun, nisyandan kurtardın beni Rabbim
    Şimdi isyandan koru beni Rabbim.
    İsyandan koru beni, isyandan koru beni, isyandan koru beni...
    Ve lûtfet ki, avuçlarında teselliden ötesi yok.
    Affet ki, elimde duâdan başkası yok.

    *senai demirci*
    nisyan(unutmak,unutuş)



    Ya Rabbi! Gönlümün tesbihine umut boncukları dizdim tane tane. 

    Her bir çekişte af diyerek sığındım rahmetine...!!!


5 yorum:

Naliya dedi ki...

Kadir Gecemiz mübarek olsun sevgili beyaz lale.... Rabbim bu gecenin rahmetini hepimize esenlik eylesin dilerim .....

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

MERHABALAR BU GÜZEL YAYINLARINIZ İÇİN ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN

Yazıyor dedi ki...

Bayramın mübarek olsun!

Uzuunca bir zamandır sesin çıkmaz oldu lalem özledim ve de merak ettim.NASILSIN? nerelerdesin?

Muhabbetle..

prenses annesi dedi ki...

ne güzel bi yazi bu böyle. beni kendime getirdi. Allah senden razi olsun kardesim...

kampet dedi ki...

Bu yayınlarınız için tebrik ediyorum sizi ve çok güzel yayınlarınız var.

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters