---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..


Ya Ben, Aş(ı)k Olmalıyım..Ya Aşk, Ben Olmalı


Hakikâti bulmanın yolu olmalı aşk
Teslim olmalı Hazretiİbrahim gibi, ateşe atılacağını bile bile...

Ya ben, âş(ı)k olmalıyım
Ya aşk, ben olmalı…
Aşk...Âb-ı Hayat Suyu Olmalı Tek Hecede

Sana sıkıntıların ardından gül bahçesi gelecek demiştim
İşte gerçek olan bu…güzelliğine meftun olduğumuz dünya dikenlerle dolu.

Binlerce cümle var usumda yazılmayı bekleyen
Bir şeyleri özlüyorum, adi küllenmiş asklarda gizli...
Duygularim eski bir liman misali saklanıyorlar yüreğimde...

Gözlerim ateş topu sanki...yanaklarım solgun...dudaklarım kupkuru
Gönlüm dert yumağının verdiği hüzünle dolu...
Ah!şu geceler...tüm maskeleri indiriyor birer birer yüzlerimizden

Keşke yağmur yağsa bu gece veya rüzgar esse delicesinden
Ugultusunu duysam, kükrer gibi gürleyen gök gürültüsü
İçimde hiç bilinmedik kıvılcımları yaksa…

Veya kar, tipi, boran olsa...korksam ve sinsem yastığımının kenarında
Bir dost sesi duysam basucumda ve saatlerce ağlasam/k

“Hayat sanki bir rüya,
Gerçeklikten de öte belki,
Dudakların arasından çıkan iki hecedir hayat...ö-lüm”

Uzun zaman oldu ki, yağan yağmuru sessizce izlemedim...
Gökyüzünü usanmadan seyretmeyi, gözlerimi kapayarak
Doğanın huzur veren dinginliğini içimde hissetmeyeli çok zaman oldu...

“Haykırmak geçer kalbimin hücrelerinden
Utanç duvarı misali susar dilim, çıkmazlara girer bedenim”

Yok mu dost sesi?
Yok mu aşkin sinesi?

Sahi nedir aşk?
Bu soruyu sorduğum zaman kendime, cevapsiz kalıyorum.
Bir nefeslik olmamalı, bir içimde bitmemeli aşk...Hayatım olmalı

Büyütmeliyim her soluğumda, içimdeki sevday yasatmalıyım...
Olumsuzluk sarmamalı benliğimi, karamsarlık uzak olmalı düşlerimden

Özgür olmalı ruhum...
Attığım her adımımla, aldığım her nefesle, yüreğimde özgür olmalı
Düşlerimden ötesini aşk süslemeli
Adım aşk olmalı hayallerimde…

Bir cevabı olmalı...noktalar konuşmamalı soruların ardından
Aşk öpmeli dudaklarımdan, aşk tutmalı elimden dost sıcaklığı ile
Âb-i hayat suyu olmalı tek hecede…

Gülün kırmızılığında, lâlenin güzelliğinde,
Karanfilin beyazlığında görebilmeliyim aşkı…
Züleyhâ gibi yanmalıyım aşkın narından


Dağları deldirmeli Ferhat gibi
Yada mecnun gibi sevgilinin güzel yüzünde,
Hakikâti bulmanın yolu olmalı aşk
Teslim olmalı Hazretiİbrahim gibi, atese atılacağını bile bile...

Ya ben, âş(i)k olmalıyım
Ya aşk, ben olmalı…

alıntı... 

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Hazan( devletnur)

Her misrasi cok guzell, yuregine saglik.

kendi hesabimla yorum gondermiyorum sorun var, anonim yollamk zornda kaldim.

Râna dedi ki...

Aşk yar olabilmektir....

Muhabbetle!


(Laleciğimin affına sığınarak: Hazancığım bu yorum sitilinde ben de sıkıntılıyım. Bu tarz pencere kullananlarda -Ad. Url- kısmını seçiyorum. Sana da tavsiye ederim en azından adsız olarak görünmezsin.)

Unknown dedi ki...

aşk burda öyle yüksek bi anlamdaki , ona ulaşmak zor bir yol..dilerim sen ulaşırsın...

Marifetane hobi dedi ki...

Harika bir yazı teşekkürler hayırlı ramazanlar...

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Teşekkür ederim beğeni ve dilekleriniz için gözünüze ,gönlünüze nur inş...

Ranacığım ve hazancığım,Yorum sitili konusunda bağışlayın beni,tercih ettiğim için değil başka türlüsünü bilmediğim için böyle..öğrenebilirsem değiştiriyim inş,size sıkıntı vermek istemem..

selam sevgi ve dualarımla hayırlı ramazanlar...

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

:)
yaptım sanırım:)
kolaymış,
sağolasınız sayenizde oldu :)

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters