---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..



"Ey umut, ey beyaz örtülerin tükenmez uzunluğu ,
Kimse bir gün sana koşmaktan kendini alamaz..."






'' Çocukken Yarın NeLer OynayabiLiriz Diye Düşünürdük,

Şimdiyse Yarın Hayat Bize Hangi Oyunu

Oynayacak Diye Düşünüyoruz ''!!!








…''SEVGİ'' bir sende MASUM dururdu ANNEM bir sana yakışırdı gerisi sadece FANİ'ye aldanıştı…









Her el'e, el vermek layik degildir; insan suretinde ne seytanlar vardir!






Var oLsa Da etrafınDa insanLar,
“seni anLıyorum” Diyen kimin var ?
sussa Da gözLerin, kaLbin kan ağLar..
İçinin içini biLen bir tek RABBİN var...
SürekLi DeğiLmiş zaLimin zuLmü, gece biter,
geLirmiş günün günDüzü.
Zor oLsa Da geçirmek bu çetin güzü,
baharı vaaD eDen RABBİN var.......”











Dayan be g ö n l ü m !.
Bîçâre değilsin Yaradan sana yâr.
Kimsesiz değilsin, yanında "Kimsesizler kimsesi"... var!.
Biliyorum! Sığmazsın hiç bir yere bu sevdayla, dünya sana dar!
Ama dayan g ö n l ü m !

...Dayan ki her gecenin mutlaka bir sabahı var. . . !





" Halim acik denizde duduk calan bir gemi
Kim duyar otelerden haber veren bestemi "










Ey aşkın binbir başlı vav hali
Ey sonsuz kavram
Gaflet vaktinde
Gel gönlümün üstüne
Usta bir hattatım ben
Aşkı çizerim mekanlara
Aşk sığmaz ki bu ummana
Vav olur gözlerimiz
Bürünürüz canlara
Ve mahlukat Nefes nefes aşk çekerken Mevla'ya
Üstümde aşk kokusu var
Yaşadıkça beni yontar
Ve benzetir insana
Elimde vav
Gönlümde vav
Gözimde vav
Dem dem vav kesilirim
. . .






Bakma Sen Benim Bu Kadar Hüzünlü Şeyler Yazdığıma, Ben Çok Gülerim...Ve Ben Gülerken Hiç Kimse Yalan Olduğunu Anlayamaz ..!





"Hiçbir şey bir ölünün sükûtu kadar tesirli değildir insana..."






O dağa bir kuş kondu, sonra da uçup gitti. Bak da gör,
o dağda ne bir fazlalık var ne bir eksilme.
__________________












0 yorum:

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters