---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..

Ölünün Odası


Bir oda, yerde bir mum, perdeler indirilmiş;
Yerde çıplak bir gömlek, korkusundan dirilmiş.

Sütbeyaz duvarlarda, çivilerin gölgesi;
Artık ne bir çıtırtı, ne de bir ayak sesi…
Yatıyor yatağında, dimdik, upuzun, ölü;
Üstü, boynuna kadar bir çarşafla örtülü.
Bezin üstünde, ayak parmaklarının izi;
Mum alevinden sarı, baygın ve donuk benzi.
Son nefesle göğsü boş, eli uzanmış yana;
Gözleri renkli bir cam, mıhlı ahşap tavana.
Sarkık dudaklarının ucunda bir çizgi var;
Küçük bir çizgi, küçük, titreyen bir ân kadar.
Sarkık dudaklarında asılı titrek bir ân;
Belli ki, birdenbire gitmiş çırpınamadan.
Bu benim kendi ölüm, bu benim kendi ölüm;
Bana geldiği zaman, böyle gelecek ölüm…


Üstad Necip Fazıl Kısakürek







Aglarsin...
ağlarsın hep
yanarsın
pişman bir çocuk gibi
yazdıklarıma dalarsın
üzülürsün
gözümden dudağıma yaş olup
her Aralık süzülürsün
kızarım sana çoğu zaman
şiirler yazarım
okur içlenirsin belki
bilirim anlamazsın
yine de ağlarsın...

bir şarkı çalar
hislenirsin..
gece yarısını vurur saat
nemlenirsin..

kalbin nerden bilsin aşkı?
sevince anlarsın
kanatırlar seni de
ağlatırlar
o soğuk ellerinle
şiir bile yazarsın...

vurulunca umutların
isyan edip yas tutarsın
kanarsın gecelerce
dostların el olur
soran olmaz halini
baharlar zindan olur
ağlarsın...




OKAN SAVCI









handenur �zdemir (14:07):
s.a. canımıniçiiiiiiiiiiiii
hay masa allahhhhhhh
seyhadteki performansına bittim
gavsımız dua ediyomuş canımıniçi
handenur �zdemir (14:08):
haberi varmış
ordaki hizmetlerden
ellerim titrio
zaten bellliydi
orda kimse kimseyi hiç üzmüyor
canımıniçi
mevlana gibi çalışmasını özellikle
ilahiyi senin için seçmiştim
handenur �zdemir (14:09):
sanırım görmedin
flashlarda bidenem
dün yükledidim
görüşürük
öptüm kocaman
muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
rabbime emanetimsin

0 yorum:

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters