---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..




- Allah gönlünün murâdını versin !

- Sakın !
...
- Niye şaştın ? Ben gönlüme güvenmem ! Benim gönlüm, iyiyi de ister,
kötüyü de ister. Lâzım olanı da, olmayanı da ister.
Ben gönlümün murâdına güvenmem; fakat duâ et de, O'nun murâdı, benim
gönlümün de murâdı olsun.

O'nun hakkımda murâd ettiği şey, benim nefsime zor ve ağır gelmesin.

- Gönlüne giren, aklını çelen her murâda güvenmemen lâzım ! Kimi murâd,
hayır sandığın hâlde şermiş. Kimisi şer sandığın hâlde hayır...

Sırat üstünde seni Hakk'a taşıyan er lâzım ! Yolda bırakacak değil,
kurtaracak nefer lâzım !


---

Şu gönlüme koyduğun sayısı belirsiz taleplerim içinde,
en kuvvetli murâdım aşk ise, biliyorum, daha nice işle sınayacaksın
beni.

Mâdem durum budur, murâdımı murâdın eyle Allâh'ım ! Murâdından râzı
olmaya yetecek güç nasip eyle...

Civarımda dolanan, murâd maskeli heveslerden ve zaaflardan koru beni !

Herkesin bir ilâhı var ! Gönlümün biricik ilâhı, Sen ol !
Öyle ol da, "yalnızca Sen'in muhabbetini kaybetmekten korktuğum için"
haramlardan kaçayım.

En nâzik meselem, Sen ol !

Beni makamın, paranın, şunun-bunun endişesiyle değil,
sadece Sen'i hakkıyla sevmenin derdiyle doldur da,
"Âşığım !" sözünde yalancı çıkan sahtekârlardan olmayayım.

Amin !

.......

alıntı

0 yorum:

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters