---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..


- Eğer içinde Allah yoksa,
bir ömür bir gece kadar bereketsiz,
Eğer içinde Allah varsa,
bir gece bir ömür kadar bereketlidir.
Kadir gecesinin bin aydan hayırlı olmasının anlamı da budur.

- Allah'ın yoksa neyin var; Allah'ın varsa neye muhtaçsın ?

- Felaket sizin Allah'ı tanımazdan gelmeniz değildir, asıl felaket Allah'ın sizi tanımazdan gelmesidir.

- Ey insan Allah'tan kaçamazsın, o halde Allah'a kaç!

- İnsanın belasını bulması için Allah'ın bela vermesine gerek yoktur. Allah insandan elini çeksin, bu bela olarak insana yeter.

- Ey insan: Allah sensiz yapar, fakat sen Allah'sız yapamazsın!

- Sadece Allah, kendi kendisine yeter.

- İnsan ''Allah yok demekle Allah yok olmaz, fakat Allah insana ''yok'' derse insan yok olur.

- Allah'ı idrak etmek, O'nun idrak edilemeyeceğini idrak etmektir.

- Allah kuluna yeter, Allah yetmezse ne yeter?

- Kullun gücünün bittiği yerde Allah'ın yardımı başlar.

- '' Bittim ya Rab! '' diyene ''Yettim kulum ! '' diyen bir Allah var.

- Allah de, bırak gerisini.



Mustafa İslamoğlu

2 yorum:

büşra dedi ki...

ne kadar huzurla doldum bir bilseniz..Harika bir müzik eşliğinde..Blogunuzla tanıştığıma memnun oldum

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Hoşgelmişsiniz,bende sizi görmekten memnun oldum bloğumda..Beğenmenizede çok sevindim... selam ve dua ile...

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters