---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..

Güzel Gören Güzel Düşünür Güzel Düşünen Hayatından Lezzet Alır. (Bediüzzaman)
Sevgili Rana ve sevgili GüLüm'Se Bu ödüle layık görmüşler benim acizane bloğumu..
Çok teşekkür ederim arkadaşlar,sanalda olsa hediye almak sevindiriyor insanı..

Üstteki sen bir meleksin flashı ve üst bilgi gifi de,Varlığıyla beni mutlu eden Küçük dervişim Kendimce'mden hediyedir,bu hafta çok mutlu oldum,bol hediyeli bir hafta oldu,hamdolsun ..
Mevlam razı olsun güzel gönüllerinizden..
Ben burada kendime ait olan yazıları değil,gönlüme dokunanları tekrar tekrar okumak için yayınlıyorum;onun için bu yazıları yazanlar bu ödüle layık diye düşünüyorum,
onlara verilmiş olarak kabul ediyorum ,
kalemlerine,kelamların  kuvvet,gönüllerine rahmet...
Kardeşlerim de Güzel düşündükleri için benim arşivimden keyif alıyorlar ,sağolsunlar..
Sanırım benimde hediye etmem gerekiyor ama ben ayıramıyorum,
takip ettiğim tüm blogları okumaktan büyük keyif alıyorum ,
kiminizle imanım tazeleniyor,
kiminizle değişik diyarları geziyorum..
kiminizle güzel tariflerden ,değişik fikirlerden haberdar oluyorum...
kiminizle hayata değişik pencerelerden bakıyorum,
kiminizle aynı kitapları okumuş olmanın,okuyacaklarım hakkında fikir almanın güzelliğini yaşıyorum,
onun için takip ettiğim tüm bloglara hediye ediyorum ve keyifli ,huzurlu bir ömür diliyorum; son durağı cennet olan,marziyye makamında son bulmuş,yüceler yücesi mevlamın rızasınca yaşanmış bir ömür...
Selam sevgi ve dualarımla...
Bu güller ve bu hediye sizler için...


7 yorum:

Adsız dedi ki...

lalem fazlasıyla hak ediyorsun
sevgilerimle canım.

Emine dedi ki...

ödülleriniz için kutluyorum..
güller harika ben sayenizde yeni bir izleyiciniz olarak zevkle kabul ediyorum gülleri :)
gerçeklerini tercih ederim ama olsun bu da güzel :)

KEND!MCE dedi ki...

kutlarım bidenem :)

dualarında olabilmek duası ile...

sen beni gülümseten bir meleksin ....

hayırlı cumalar güller çok güzeller...

hımmm ohhh mis gibi dost kokusu geldi...

-----))--@

Adsız dedi ki...

Tebrikler, blogunun guzelligi devam eder insallah

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

SELHUN

Teşekkür ederim selhun'um,güzel düşüncelerin ve beğenilerimizin aynı olması çok güzel,sevgilerimle canım..


EminE
Hoşgelmişsiniz ,bende sizin bloğu keşfettiğim için çok mutluyum..teşekkür ederim kutlama için ,ama yalnız güller değil bu ödülde hediyemdir keyifle izlediğim bloglardan olduğunuz için..


KEND!MCE
oyyy,oyy canımıniçi ,her şey için çok teşekkür ederim,benide kendi gibi melek sanan CaNN..İYİKİMSİN...Dualarımdasın ,bende dualarına talibim her zaman,
Dost diyen gönlüne kurban Nurumm..
Sanada hayırlı cumalar ablasının bitanesi..
GÖRÜŞMEK ÜZERE ,MEVLAMA EMANETSİN..


hazan
Teşekkür ederim Hazancığım,amin diyorum güzel temennin için..Güzel yazan kalemler varoldukça devam eder inş ,diye umuyorum:)..selamlar..

İkiz Annesi dedi ki...

Blogunuzu yeni takip etmeye başladım ama çok güzel ve gerçekten de çok keyifli okumak sizi.
Tebrik ederim , sevgiler..

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Hoşgelmişsiniz ,beğenmenize ,keyif almanıza sevindim,teşekkür ederim...selamlar ,sevgiler..

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters