---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..


“Derdimi kimseye dökemiyorum. Bu hâlimden dolayı beni kınıyorlar. Aldırış ettiğimi sanma. Sadece üzülüyorum. Anlaşılmak gibi bir derdim de yok. Her gün onlarca yüzle karşılaşıyorum. Ne var ki o yüzler bana tanıdık gelmiyor. Hep seni arıyorum. Bağda binlerce ay yüzlü güzeller var. Güller ve misk kokulu menekşeler var... Oysa benim için senden başkası yok.”
(Hz.Mevlana)

2 yorum:

Yazıyor dedi ki...

İnsanlar haldaş olamayınca, anlaşmak için kelimeyi sözü icat etmişler:)Onlar ki sessiz ve sözsüz ne çok şey söyleyebilmişler birbirlerine... Koskoca deryayı nasıl anlasın ki bir damla...

Muhabbetle!

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

teşekkürler güzel ,dolu dolu yorum için..

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters