---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..
Ruhumun sancılandığı anlarda,
Adın yetişir imdadıma, ey Yar...
Zamanın saatinin durduğu andır,
Yetişipte gönlümü okşadığında Yar..
En tatlı rüyalara dönüşür hayallerim,
Anlam kazanır hayatım ve sevdam,
En beklenesi, en sevilesi olduğun gelir aklıma,
Ve aklıma gelişini seviyorum ey Yar..
Unuturum sancılarımı, adını andığımda,
Titreyen dizlerime derman gelir,
Baygın bakan gözlerime ferlenir,
Yüreğim bir başka çarpar, hayat gelir,
Can gelir canıma ve yüreğime sen gelirsin ey Yar...
__________DÜŞMELYA________
http://dusmelya.blogspot.com/
ALINTI..

5 yorum:

Yusuf dedi ki...

blogunuzda çok güzel paylaşımlarda bulunmuşsunuz teşekkür ederim. sizden ricam fonda çalan melodiyi nereden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim.

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Hoşgelmişsiniz bloğuma ,teşekkür ederim beğendiğiniz için..


aşağıya ekledim ezginin kodunu ama target içerdiği için gönderemedim yorumu sizin için ayrı konuda veriyim kodu ordan alın,alınca yorum bırakırsınız kaldırırım sayfadan ....
bloğunuzda dinletmek istiyorsanız tasarımlar
dan gadget ekleyi tıklıyorsunuz.
ordanda html java yı seçiyorsunuz verdiğim kodu yapıştırıp tamam diyorsunuz ,
dinlemeye başlıyorsunuz inş:)
değişik parçalar için

http://www.mixpod.com a
üye olmanız yeterli
kolay gelsin..

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

kod olarak yayınlamayı başaramadım,mixpoddan almanız gerekecek sanırım,parçanın adı golha farid farjad dan...

Yusuf dedi ki...

teşekkür ederim.

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Rica ederim,inşaallah işinize yaramıştır..selametle..

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters