---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..


Bundan beşyüz yıl kadar önce, bir fransız kralının halkına şöyle bir vaadde bulunduğunu okumuştum:

"bir gün gelecek, her fransız ailesi, pazar ayininden döndükten sonra evinde bütün bir tavuk yiyebilecek."
O günden bugüne hanelere girenlerin cinsi ve miktarı itibarıyla gerçekleşen artış ise, ahir zamana dair bir hadisi hatırlatıyor bana: "tabaklar gelecek, tabaklar gidecek, ama yine şükredilmeyecek." :(
alıntı

2 yorum:

Adsız dedi ki...

şükürsüzlük çok kötü.allah şükredenlerden eylesin bizi.çok güzel bir blogg olmuş takılırım artık bloguna.iadeyede bekleim sevgiler...

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Amin Amin..
hoşgelmişsiniz,istediğiniz zaman buyrun gelin,beğenmenize sevindim benim aciz bloğumu.yorum yazmadan önce ziyaret ettim bloğunuzu:)

selam ve dua ile...

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters