---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..
Click the image to open in full size.

sen
bir çocuk

sen bir sevgili
sen bir insan
sen bir cansın,canımdan öte bir yerlerde
yürüdükçe koşar adımlarla yalın ayak yollarda
kanayan yüreğimin parçalarını bıraktım yürüdüğüm
her sokak arasında
hayallerimi sakladım,saklambaç oynarken
saklımda,
kırlara koştum,elimde kır çiçekleri
gönlümde baktım hep bakılan
o papatya falına,
seviyor çıksa da falımda,
hep ayrılık tadı var hüzün kokan havada
mevsimleri sırtından bıçaklasa da seneler
hep soğuk yüreklerde serin ayrılıkar yaşanır
ay geceye küser
gece yıldıza
sen bana küssün
ben kaderime
sonu hep siyah biten
sevdalarda yaşadım seni




Alıntı



2 yorum:

eda dedi ki...

yazi kimden? begendim :)

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

yazı takip etiğim bir forumdan,isimsizdi..sevindim beeğenmenize :)
başlık benden ..
çün bu yazı küçük dervişime ithaf:)

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters