---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..

Ey Allah’ım beni senden ayırma 
Beni senin didarından ayırma 
Seni sevmek benim dinim imanım 
İlahi din ü imandan ayırma 
Sararıban soldum döndüm hazâna 
İlâhi hazânım daldan ayırma 
Şeyhim güldür ben anın yaprağıyım 
İlahi yaprağı gülden ayırma 
Ben ol dost bahçesinin bülbülüyüm 
İlahi bülbülü gülden ayırma 
Balığın canını suda dediler 
İlahi balığı gölden ayırma 
Eşrefoğlu senin kemter kulundur 
İlahi kulu sultandan ayırma.. 
Eşrefoğlu Rumi

2 yorum:

нiℓкαт dedi ki...

oy oy oy ne güzel dua öyle.. amin amin aminnn...

Allah razı olsun efendim...

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Amin ,ecmain olsun inşaallah...

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters