---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..







Mevlana resmi olmazsa olmaz ,bu da arşivden....









İkindiyi Şemsi tebrizi camiinde kıldık,özümün selamını iletip..
Dişçide işim uzadığı için biraz geç bir vakit oldu ,resimler çok net değil ama gene de paylaştım:)



Akşam ezanı okunurken Şerafetttin Camii ,akşamı orda kıldık...
Kültür parktan Hacı veyis zade camii,yatsı ezanı okunuyor,yatsıyı  da orada eda ettik,özüm için yaptığımız ziyaretlerimiz orda son buldu:)benim için güzel bir gündü..
En kısa zaman da Konya' yı ve istediği mekanları  ziyaret nasib olur Özüm ' e de inşaallah..
selam ve dua ile...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

şemsin parkından2*3 yıl önünden gectim ama bir kere icine girmedim bu sene cocukları götürecegim inş.nasipse ah ben memleketimi ne cok seviyor ve özlüyorum:))))
Allahta beni böyle imtihan ediyor bir nevi hicret yaşıyorum.hacı veyiszade desen şimdiki oturdugum eve cok yakın ama inanırmısın kacyıldırda oralara gitmedim.sen görüntüleyince cok hoşuma gitti ne cok fark etmedigimiz şey var.Mevlanaya gittik ama cocuklarla beraber,oglumun cok hoşuna gitti,hatda ben aşık oldum mevlanaya dedi.icinden öyle geldi demekkki.:))))) . görmesekte baglanabiliyoruz.birbirimizesevgilerimle

Unknown dedi ki...

günlerdir bu fotoğrafı bekliyordum..beni kırmayıp, selamımı götürdüğün için çok TEŞEKKÜR EDERİM..
çok mutlu oldum..

uzunincebiryol dedi ki...

Ne güzel bir gün geçirmişsiniz, ben de çok istiyorum bir Konya gezisi, o uhrevi hissi yaşamak, gönlümün pasını atmak. Her gittiğiniz yerin camisinde bir vakit kılmak, ne güzel. Allah içinize sindirsin.

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Selinkam Allah sabır versin,takma kafana olduğun yerin keyfini çıkarmaya bak,dünya gurbet değil mi zaten..Evet
ruhlar tanışık ezelden,
görmeden sevmenin zirvesi değilmidir,
peygamberimizi sevmek:)
ve sanaldaki dostluklar da görmeden bağlanmanın en güzel örneği ,yaşıyoruz bunu da:)bilmiyenlere tuhaf geliyor ama bizler biliyoruz:)

Pek net değil ama sana memleket havasını estirmiştir gene de,ben den de sevgiler canım...





Özüm,Rica ederim ne demek sayende bizde ziyaret ettik:)
Fotoları beğenmediğim için koymak istememiştim tekrar çekerim diye ...ama aksilikler oldu çekemedim,beğenmene hele de mutlu olmana çok sevindim beklediğini bilsem daha önce koyardım,taslaklarda durdu kaçgündür,kusuruma bakma olmazmı..

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

uzunincebiryol ,Amin,amin ,Allah razı olsun güzel duanız için...
İnşaallah size de en kısa zaman da gelmek,gezmek nasip olur kardeşim,çok güzeldir Konya, memleketim diye demiyorum,gerçekten huzurludur..selam ve dua ile..

Yazıyor dedi ki...

Sevgili lalem:) ikinci kez bıraktığım yorum için düştüğüm not, diğer yorumuma da yansımış:) demek ki o yorumun da orda olmaması hayırlıymış ne deyim.

Selam ve Muhabbetle!

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Rana'm bağışla olmaz mı:)
yok ondan değil başka bir sebebi var silmemin :)yazarım sana kendimce olan nedeni..muhabbetle

Yazıyor dedi ki...

Estagfurullah,
Ben sana kırılmam ki bağışlayayım canım:)Mesaj alınmıştır.

Muhabbetle!

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters