---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..
Click the image to open in full size.
**Penceresi kadar düşer, bir eve ayın ışığı...**Şah-ı Nakşibend



Click the image to open in full size.


MusaLLa Taşındaki Her Cenaze, Kürsüye Çıkmış En Büyük Hatiptir..! Hiç bir şey söylemezler ama çok şey anlatırlar.





Click the image to open in full size.

Ne ki ben, batık bir sandalım, Yunus'un(a.s) fırtınalı denizinde?
Ne ki ben, kayıp bir umudum, yarenler mağarasının kuytu köşelerinde?
Öyle ki ben, cürmünü dağlara yüklemiş; dağları da dağlara yüklemiş;
onları da belalı başına yüklemiş, sefil bir yolcuyum, dünya gezegeninde...



Click the image to open in full size.
**Sen konuşmaya tenezzül etmezsin suskun sanırlar, ve umursamaz. 
Bilmezler ki, bi konuşacak olsan yüzüne bakacak yüzleri kalmaz.
**Cengiz Aytmatov.

Click the image to open in full size.

Bir Gemi Arıyorum Pusulası İmandan,Alıp Beni Götürsün Hüzün Dolu Limandan ..



Click the image to open in full size.

Zinânın yağmur gibi insanın üzerine yağdığı asırda, ıslanmadan kuru kalmanın adıdır İFFET...




Click the image to open in full size.

Gözden Akan Yaş Yanağıma Değil Gönlüme Damlıyorda Yakıyor Ben'liğimi.. Niyet Ettim Rabbim Sen'de Yok Olmaya Geldim..


Click the image to open in full size.

"Ebeden" sürecek bi "Edebin" varsa ne mutlu sana!
Click the image to open in full size.




Click the image to open in full size. 









Kur'ân'ı okuyan kendini okur... Kur'ân'ı anlayan kendini bulur... Kur'ân'ı yaşayan kendine dokunur...


Click the image to open in full size.
Ûzûlme..! Derdin ne olursa olsun ,bir αbdest αl nefes gibi ve bir seccαde ser odαnın bir kösesine. Otur ve αğlα , , dilersen hiç konuşmα . O seni ve dertlerini senden dαhα biliyor unutmα..!

1 yorum:

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Bir Gemi Arıyorum Pusulası İmandan,Alıp Beni Götürsün Hüzün Dolu Limandan .. . Tesekkürler bu güzel paylasim icin...

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters