---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..
Eski kitapçılardan Arif Polat`ın dükkânına gelen bir tanıdığı, çeşitli kitapları inceleyip:
—Bazı kitaplara bakıyorum da; bunları kim okur, diye merak ediyorum” deyince, Arif Polat başını kaldırmadan şu cevap vermiş:
— Ben de bazı insanlara bakıyorum da, bunlar hangi kitapları okur, diye merak ediyorum.
..Alıntı..
Vefa
Vefa ömrün saçlarına düşen aktır. Dert ile dermanı kardeş bilmektir. Yar dilinden ASK’TIR vefa.
Ömrün baharında sonbaharın rüzgârına gönül iklimi ile seyahattir vefa.
Vefa gönle gerekir. Gönlün deruni kıyılarında seferin soğuğuna aldırmadan seri yere vermektir. Ahde vefa ancak ince bir ruh iledir.
Vereni unutmama verilene razı olma.
*Handan Dalsar*
alıntı

0 yorum:

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters