---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..
Flashı hazırlayan Can dervişim Bi_iznillah'ıma sonsuz teşekkürlerimle.....
huzurlu dinlemeler

NE ÇARE
Ahhh ahhhh
Hakikat şehrinde bir güzel gördüm
Bir göreni göremedim ne çare
Sevdayı aşkından yanıp kül oldum
Bir bilen yok soramadım ne çare
Bir zaman bekledim Leyla dağını
Bir zaman bekledim gül budağını
Bir zaman bekledim yar otağını
Vasılı yar olamadım ne çare
Andelibin işi ahu zar olur
O nasıl güldür ki tezce har olur
Bir gönül kul olur gah hünkar olur
Ben bu sırra eremedim ne çare
Bir gülün ki harı vardır yar demem
Kansız didelere ahu zar demem
Yüzünü görmeden yarim var demem
Ben bu yari bulamadım ne çare
Niceleri yar der gönlü binada
Niceleri yar der gönlü zinada
Nicesinin gönlü bey'tü şirada
Bu yar kimdir bilemedim ne çare
Duydum ki yarimin yeri Kaf imiş
Dillerde söylenen kuru laf imiş
Aslını sorarsan nun u kaf imiş
Pâyine yüz süremedim ne çare
Medeed Pir-i Sanii bir gör halimi
Bu salihe çok ettiler zulumü
Aç vuslat perdesin göster yüzünü
Çok ağladım gülemedim ne çare
Yazan ve seslendiren Serdar Tuncer




4 yorum:

Unknown dedi ki...

her derdimize vardır çare..yeter ki gönül gözümüz açık olsun..daim muhabbetlerimle..:)

Yazıyor dedi ki...

Şiir Serdar Tuncer ağabeyime ait, seslendirenin de kendisi olduğu gibi:)

Muhabbetle!

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Amin,amin,gönül gözümüzü açık eylesin mevlam;iş orda.... Muhabbetle kardeşim..


:)
Yazıyım altına değilmi,bilmiyenler olabilir,düşünemedim,sağol Dost,nazikçe hatırlatma için çok teşekkür ederim..:)
Baki Muhabbetle!

ihvan dedi ki...

şiir Serdar Tuncer'e ait değildir.

Salih Baba divanına ait bir şiirdir.

Piri Sami Hz.lerinin (Muhammed Sami Hz.leri) müridi olan Salih Baba’nın ümmi olduğu halde, “Söyle Salih” demesi üzerine Salih 40 gün şiir okuyor, yanındakiler de yazıyor. 40 gün sonra “Yeter Salih” diyor, Salih ne söylediğini de bilmiyor. Ne Çare şiiri de 40 günde okuduğu şiirlerdendir.

selametle..

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters