---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..
"...
Dünyaydı adı. Sertti, hayattı. Ağırdı ölüm, katıydı günah. Kaderdi, kazaydı, belaydı. Ama gözlerim kapatıp da bunca ahd-i belâya çok uzak bir zamandan baktığımda, cümle kovalıyor cümlelerimi; rüyada gibiyim..

***

Yaşanacak zannedilenler çoktan yaşanmış oluyordu, yaşandı bitti denenlerse yaşanıp duruyordu.
Olmuş olan da, olacak olan da yoktu bu yüzden, geriye sadece oluş kalıyordu..

***

Nokta ki mümkünlerin en mükemmelidir. Her isim, her kelime, her resim OL noktasının içindedir. Sıfır hacim, sonsuz kütle noktanın sonsuzluk sırrında gizlidir. Öyleyse daha başlarken bile en fazla, nokta diyebilirim. Noktayla başlayıp, noktayla bitirebilirim..

Her şey gizliydi; Benim bildiğmse;
Gizli bir hazineydi; görünmeyi, bilinmeyi sevdi.
Sıfırdan zamana, sonsuz an'dan anbean'a,
Nâ-mevcuddan vücuda, lâ-mekândan mekâna,
Noktadan mükemmele,
Kelimeden cümleye,
Emirden vâkiye..
Muhabbeti aşikar kuvveyi fiil eyledi..
OL dedi,
OL'uverdi...
Kûn!
Bir Kâf. Bir Nûn!
Sonra sükûn...


Nazan Bekiroğlu

Sonsuzluk Hecesi

3 yorum:

dedi ki...

bu kitabın her cümlesini ezberlemek isterdim...

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Ben de:)
hayatımda elime alır almaz bitirmediğim ,bitirmek istemediğim ilk ve tek kitap..bir sayfasını okuyunca gözlerimi kapatıp sanki cennete gidiyordum,sanki o an adem bendim,müthiş bir kalem..hayranlık kelimesi az geliyor anlatmaya..herkes hemen hemen aynı duyguları yaşamış,kitap hakkında gördüğüm yorumlar hep aynı minvalde..
yazana teşekkür,yazdırana ,okumayı nasibedene hamdile..

Unknown dedi ki...

harikadır bu kitap, dönem dönem açar karıştırırım sayfalarını, elimdekiler bitsin silbaştan yeniden okumak istiyorum bakalım.

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters