---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..

Allah'tan sabır dilemek?

Bir sıkıntımızda veya bir derde tutulupda Allaha yalvarıp dua ederken Allah`ım bana sabır ver demeyin...Peygamber efendimiz bir gün Allah`a yalvaran bir mümini duydumümin şöyle diyordu:"Allah`ım bana sabır ver.."
Peygamber efendimiz mümine şöyle buyurdu:"Sen Allahtan ne istedin biliyormusun?"Oda sıkıntılı olduğum için Allahtan sabır istedim " dedi.
Peygamber efendimizde hayır sen Allahtan dert istedin Allah sabrı niye verir verdiği derde katlanmak için bir daha Allaha yalvarırken Allahım bana afiyet ver diye dua et diye buyurdu.sıkıntımızda hüznümüzde derdimizde duamızda Allahtan AFİYET İSTEMELİYİZ.Başkalarınada dua edeken de aynı şeyi gözetmeliyiz

0 yorum:

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters