---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..




Seni sevdim, seni birdenbire değil usul usul sevdim
"Uyandım bir sabah" gibi değil, öyle değil
Nasıl yürür özsu dal uçlarına
Ve günışığı sislerden düşsel ovalara
***********************************



Sevgili Dost!..
Geçen sabah üzüntülü olduğunu söylediler.
Dokunsalar ağlayacakmışsın.
Dokunmamışlar yinede ağlamışsın…
Dostun gözünden akan bir damla yaşın yeryüzündeki
bütün gölleri tuz gölü yaptığını bilmez gibi...

Sevgili Dost!..
Eğer yeryüzündeki bütün elleri bir masanın üzerine koysalar, elini bulabilirdim onların içinden.

A. Ali Ural********************************



Ve dörtte üçü su olduğundan mı vücudumuz okyanuslar gibi Ay’ın cazibesinin etkisindedir? Bu yüzden mi içimiz gel git halindedir?

Nazan Bekiroğlu/Mor Mürekkep
**************************


Her şeyin iki masalı vardı ama
yalnızca birini yaşayabiliyor,
diğerini de unutmak için
yanımızda taşıyorduk.



Murat Çelik/ Gülziya
*********************************************

*herkesin bir Feride'si vardır ben bilmez miyim,
herkesin bir ayakkabısı gibi bir de şarkısı,
herkesin bir kimsesi vardır ben bilmez miyim..
bir de kimsesizliği...

Yılmaz Odabaşı
****************************************

Çatışmalar var içimde
Bir yanım diğer yanımı yıktığı
Bitip tükenmeyen bir savaş
Bir yanım isyankar, bir yanım suskun
Ne tuhaf!
İsyankar yanımın konuşması gerekirken
Suskunluğum galip..
************************************************************

Gönül ile aklı koydum kafese .. Biri "UMUT" diyor ,biri "KES " diyor . Çırpındıkça kaldım nefes nefese.. Biri "DAYAN" diyor , biri "PES" diyor.. Yüreğim döndükçe döndüm ak kora , sabrım demir aldı , yelkenler fora. Gitmek istiyorum çok uzaklara . Biri "CAN " diyor , biri "ES " diyor..
***********************************************



Aaaah,gönül!..
Yaralım,bimarım,hastam...

Merhemine koştuğum,zehriyle düştüğüm.

Beşeriyetimin pervasız ayinlerinde kurban olanım...

Ah gönül!

Rüyam,hayalim,hülyam.

Sellerle kaybettirdiler izini ilkin ve iz sürmeyi unutturdular bana.

Ateşini külde sakladılar ve külü ateşe koydular.

Gönlüm!

Aziz dostum!..

Nerelerdesin!...
__________________
******************************************************



İnsanoğlu ahmaklığı yüzünden

alnında yazılı olan kaderden

daha çok acı çekiyor.

Kamil Yeşil/ Balın Tuzu Eksik



************************************************


Herkesin kıyısında, sınırlarını çocukluğunun çizdiği
bir uçurum mutlaka vardır!

Murat Çelik/ Gülziya **************************************************************************


Planlarım yolunda gitmiyor diye üzülmüyorum
çünkü hiçbir planım olmadı hayata dair.

İbrahim Tenekeci/Üzgünlük
**************************************************


''Azıcık dur ey dost, gitmekten usandım, yolun korkunçluğundan artık kaygılanıyor ruhum. Dur,artık ölümle hayatın sarmaş dolaş olduğu kavşağa ulaştık, ruhum senin ruhunun niyetlerini açığa çıkarıncaya, kalbim kalbinin sırlarını öğreninceye kadar bir daha adım atmayacağım.''

Halil Cibran
**********************************************************

Ey unutuş! kapat artık pencereni,
Çoktan derinliğine çekmiş deniz beni;
Çıkmaz artık sular altından o dünya.
Bir duman yükselir gibidir kederden
Macerası çoktan bitmiş o şeylerden.
Amansız gecenle yayıl dört yanıma
Ey unutuş! kurtar bu gamlardan beni.

AHMET MUHİP DIRANAS

***********************************************************


--------------------------------------------------------------------------------

Senin rahmetin olmasa kimse kimeye yar değil;
Rahmetin sayesinde kimse kimseye ağyar değil.


******************************************************



Her gecenin bir gündüzü olduğuna inananlardan mısın?



Yoksa gündüzü de gece yapanlardan mı?



Karar ver…
***************************************




~~
“Allah’ım, Senden sevgini, Seni sevenlerin sevgisini ve beni Senin sevgine ulaştıracak ameli isterim. Allah’ım, Senin sevgini bana nefsimden, ailemden ve soğuk sudan daha sevimli eyle.”
Hz. Muhammed (Sallallahü aleyhi ve sellem)
*****************************************************




“Ey nefsim! Deme ‘zaman değişmiş, asır başkalaşmış, herkes dünyaya dalmış, hayata perestiş eder. Derd-i maişetle şarhoştur.’ Çünkü ölüm değişmiyor. Firak, bekaya kalbolup başkalaşmıyor. Acz-i beşeri, fakr-ı insani değişmiyor, ziyadeleşiyor. Beşer yolculuğu kesilmiyor, sürat peyda ediyor.”
~Bediüzzaman







İnsanın,
içinden kurduğu cümlelerin ağırlığını
omuzlarında hissettiği vakitleri
iyi yaşaması gerekiyor.

İçimiz: büyük şansımızdır çünkü.

Nuri Pakdil






Ey talib!
Putlarını terk et, çünkü hepsi bir gün seni terkedecekler.
Sen seni terketmeyecek olanı ara!
Öfke içinde değil, şefkatle ve rahmetle…
Sadece Kadir gecesinde, Beraat gecesinde değil, her gece…
Kendini ara!
Elinde kandille.



Dücane Cündioğlu/ Ölümün Dört Rengi
************************************************






Ayağın kırıldı diye üzülme.
Allah sana belki kanat verecek.
Kuyu dibinde kaldın diye kırılma
belki oradan bile bir kapı açılır.Yusuf kuyudan sultan oldu..
hüzünle titreyen gönüle ince bir ah dokunur,

kalbi kırık olanın kalbine ALLAH dokunur.

Hz Mevlana
***************************************************




Hakkı gel sırrını eyleme zahir,
Olmak ister isen bu yolda mahir,
Harabat ehlini hor görme şakir,
Defineye malik viraneler var.

İ.Hakkı Erzurumlu

**********************************************












/ unutma…! umut ekersen gökyüzüne
ışıl ışıl göz kırpar yaşam ufuk çizgisinden
yeni doğacak her güne /



//…hayat gülmeyi bilene güler…sevmeyi bileni sever
her şey seninle başlar…seninle biter…// ******************************************************


"Hayal: gül esintisi ve ipek dokunuşlar
Yüreğim daralıyor, âyet okuyun kuşlar.."

************************************************************************












Rızatohumunu kalbe ekip,

şükürsuyu ile sularsan!

Tattığın çoğu şeyin adı

“mutluluk”

olur...
***************************************



Aşk...

Rab-bim, Rab-bim, bu işin bildim neymiş Türkçesi;
Senin aşk’ın ateştir, ateşin gül bahçesi...


Necip Fazıl Kısakürek

**********************************************************************************




Uzaktan sevmek nedir? Gidin Hz. Vahşi (r.a)'ye sorun.
Görmeden sevmekten başka bir şey bu…
Görmek fakat yaklaşamamak,
Bakmak ama konuşamamak…
Sadece uzaktan seyretmek ve ağlamak,
Zor olan budur.
Görmek ama dokunamamak...

************************************************************************











“Aşkı taşıyan her kalbin muhkem olduğunu zannediyordum oysa.
Meğer aşk, indiği kalbi ihya ediyordu ya, ihya edemezse yok ediyordu.
Kazasız belasız kurtulmanın imkânı yoktu.”
Nazan Bekiroğlu
***************************************************************





Ağzımızı açtığımızda gönlümüzü de açıyorsak;
o zaman söylemiş oluruz.
Ağzımızı açtığımızda gönlümüzü de açmamışsak;
o zaman sadece seslenmiş oluruz.
Ağzımızı da gönlümüzü de sımsıkı kapatmışsak;
o zaman bir çöl kadar ıssızlaşmış oluruz.
Ağzımızı kapatıp… sadece gönlümüzü açmışsak;
o zaman sözün gerçeğine ulaşmış oluruz…
Gökhan Özcan
**************************************************************



Hüznü hisseden insan dünyanın kırılganlığını, gelip geçiciliğini, faniliğini hisseder. Hüznü yüreğinde duyan insan kâinattaki hiçbir varlığa kırıcı, yok edici davranamaz. O yüzden hüzün üzere var olmak her şeyin zeval bulacağını bilmek demektir. Dolayısıyla bu dünyayı kıyıcı, zalimâne bir meydan olarak algılamamak demektir. Varlığa hüsnüniyetle, güzellikle, onları son kez görüyormuşçasına bir fanilik duygusuyla davranmak demektir. O yüzden şairin de dediği gibi “hüzün ki en çok yakışandır bize…”

Kemal Sayar


**********************************************



Cihanı hiçe satmaktır; adı aşk…


Dökülüp varlığı gitmektir; adı aşk…


Belâ yağmur gibi gökten yağarsa,


Başını âna tutmaktır; adı aşk…


Bu âlem sanki oddan bir denizdir


Âna kendini atmaktır adı aşk…



***********************************************************




Başkalarını "ardında" bırakıp gitmek kolay!



Ya kendini?







***********************************************************




yine hicran ile çılgınlığım üstümde bugün.

bana vahdet gibi bir yar ı müsaid lazım.

artık ey yolcu bırak..

ben yalnız ağlayayım..

***************************************************************** Hayat, mayat diyorlar
Benim gözüm mayat'ta.
Hayatın eksiği var:
Hayat eksik hayatta.
Takınsam, kanat, manat;
Kuş, muş olsam seğirtsem.
Bomboş vatana inat,
Matan'a doğru gitsem...

n.f.k
*********************************************************************


Yalnızlık, yalnızlığın mahsus olduğu varlığa
duyulan özlemdir...


***********************************************************************


(ben sana küsüm aslında haberin yok)
Hadi bana cevap ver:
Ölerek seni terk etmem ile;
Küserek beni terk etmen arasında ne fark var?..


0 yorum:

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters