---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..




Hos geldin ey CAN...!



Aslında hoş geldin demek yanlış olur sana.. çünkü bir kişiye hoş geldin demek için o kişinin benden uzak olması arada sırada gelmesi gerekir..

Sen benden hiç ayrı değilsin ki, sen canımda ki cansın ki.. nasıl hoş geldin diyeyim sana. Sen her dem benimlesin. Çünkü ben her dem her saniye seninleyim, seninle konuşur, seninle susar, seninle güler, seninle ağlarım, seninle uyur, seninle uyanırım.

Peki bu hoş geldin neden.

Bu hoş geldin bana her dem ayrı bir huzur kattığına, her saniye yeni bir güzellik yaşattığına, her dem daha bir RABBİMİ hatırlattığına, her dem daha bir güven vermene, her dem daha bir RABBİME yaklaşmana..

İşte bu yüzden yine ve yeniden ve en güzeliyle ve en huzurlusuyla

Hoş geldin ey cana can olan
Hoş geldin ey öze öz olan
Hoş geldin ey söze söz olan

Hoş geldin yüreğimin olmazsa olmazı
Hoş geldin aklımdan hiç çıkmayan
Hoş geldin dualarımın en güzel amini
Hoş geldin RABBİMİN en güzel nimeti



Hz Yusuf'un yokluğunda gözlerini dünyaya kapatan Yakup gibi, senden uzak kaldığım her demde gözlerim dünyaya körleşecek ve geldiğinde ve varlığında seninle bakacak bu gözler dünyaya...

Mecnun'da Leyla nasıl Mevla ise bende de sen her dem Mevla'yı hatırlatan bir nursun. İsmini her andığımda RABBİMİ anmak huzuru sarıyor içimi...

Mevlana Şemsi bulduğunda bir şeyin farkına varmıştı. Onun farkına vardığı şey onca okuduğunun bilmediklerinin yanında bir hiç olduğuydu. İşte Mevlana Şemsi bulduğunda hakikatı bir kez daha anlamıştı. Ve ben seni bulduğum gün bilmediklerimin daha bir farkına varıp seninle hakikatı arama güzelliğini huzurunu yaşadım.

Bülbülün güle olan özlemi sadece onun maddesine değildi. Bülbül güle her baktığında Gül-ü Muhammediyi görüyordu. Ve O'na olan özlemini gülde vuslata erdiriyordu. Ve ben bugün yine bir bülbül olup seni her andığımda seni her düşündüğümde sende seninle RASULÜ anmanın güzelliğini huzurunu buldum.

Hicret esnasında Peygamberi müşriklerden koruyan güvercin misalisin benim için. Dünyadan kaçıp huzur için sığındığım kendi dünyamın kapısında beni şeytan ve nefisten koruyan bir güvercin oldun.


Seninle her dem nefis ve şeytandan korunmak
Seninle her dem dünyadan usanıp ahireti aramak
Seninle her dem bülbül olup Gül-ü Muhammediyi aramak
Seninle her dem Mecnun olup Mevla'ya ulaşmak
Seninle her dem Mevlana olup hakikatı bulmak
Seninle kul olmak
Seninle ümmet olmak
Seninle kendimi bulmak
Seninle ben, benimle sen olmak
İşte RABBİM için sevmek

İşte RABBİM için candan geçip tek can olmak
İşte RABBİM için benden geçip biz olmak
İşte Mü'min olmak Mü'min olabilmek...Hoşgeldin CaN...Alıntı










Sararmış hazanıma usulca süzülüp
Bir kızıl gül gibi sarı yapraklarıma dökülünce sen
Herbir zerrem yitik sevdalar ardında ,


hükümlü acılarla perişanken;


Bengisu nedir bilmezdim ben
Bilmezdim böylesi hesapsız kıymet veren
Dostluğunu ömrüme öylece seriverince sen...
Can buldu eskimiş ruhumda yeniden!...

Şafak...

************************************************



Bir kuyudan su çeker gibiydi susuşun!


Hangi ağızdan hangi ayetlerle döküldüm
ki
.
.
bekleyişlerimin en uzak yerine kamp kurarken
ölümün ve kaçışlarımın dibinde
hep inanarak doğruladım kendimi
.
.
çünkü sen bilmiyordun
o en yorgun anında günün
tutkuyla içilen bir bardak su
gibiydi sana rastlayışım…
Elhamdülillah!



Murat Çelik/ Gülziya





***********************************************

Bİ_İZNİLLAH'DAN ALINTI...**************************************

0 yorum:

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters