---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..





Ilık bahar rüzgârları gibi ferahlatsın yaralarımı. Sürüklesin sonbaharı eylülü hatta hüznü bile. Ben ikindi vaktinin yorgun tutsağıyım. Uzayan gölgemle birlikte kısalan ömrüm kızıllaşan gökyüzüne dalmış sönük gözlerim var.





Muhtaçlığımı acizliğimi katıp duama bir tutam tevekkül istiyorum Rabbim; bakışlarıma yitiklerime kaybedişlerime. Bir tevekkül istiyorum Rabbim; gözlerimin kapandığı yer umut açıldığı yer Alla hu Ekber!






Bir tevekkül iliştir kalbime ey Rabbim!


Suskunluğumun adı olsun. Ayaza çekmiş gecelerimin sızılarını sustursun önce. Dindirsin bütün hesaplarımı kavgalarımı anlamsız gürültülerimi. Sakin ve suskun bir teslimiyette bulayım âlemin huzurunu.





Biliyorum sessizlik gecenin üzerinde bir yük değildir sadece. Her kalem kâğıtlara önce sessizliği yazar ve her sessizlik önce aşka bular kendini. Meryem suskunluğuna bulanmış aşk-ı tevekkül istiyorum senden ey Rabbim.


Yalnızca senden ve yalnızca senin aşkını istiyorum. Bir inşirah bir genişlik bir tevekkül… Kalemimin ilk hecesi sükût son hecesi Nûn…





Bir tevekkül iliştir kalbime ey Rabbim!


Tebessümler bıraksın yüzümde. Baharı bekleyen tohumlarım filizlensin kalbimin otağında. Ufak bir çocuk saflığıyla bürünsün duam ellerime. Gözyaşlarım beklediğim muştularımı beslesin.
Bir tevekkül bahşet ey Rabbim gönlüme duama sabrıma.
Yeni bir dirilişi müjdeleyen bir bahar örülsün hayatıma. Gözyaşlarımın dilini bilen sensin tut kelimelerimin niyazını tut ellerimi tut beni ey Rabbim ve bir tevekkül kondur yüreğime…





Bir tevekkül iliştir kalbime ey Rabbim!


Armağanım olsun. Yağmur damlası gibi usulca ıslatsın çatlamış ruhumu. Bütün dayanaklarımı ve bütün tutamaklarımı bırakıp ardımda senin sağlam ipine sarılayım sımsıkı. Seni bulayım hep aramaklarımda.


Titresin kalbim ismini her duyduğumda.





Şah damarı yakınlığında değsin alnım secdeye. Atmasına izin verdiğin kalbim senin aşkınla atsın. Senin isminle başlasın başlamaklarım. Ben aceleye meyyal gönlümle hicretini tamamlayamayan bir muhacirim. Ellerim boş boynum düşük dizlerim titrek.


Bir tevekkül istiyorum Rabbim; sana giden yollarımı açan yüreğime bir fetih hasretlerime bir vuslat…


Fazlından bir tevekkül istiyorum ey Rabbim beni sana bağlayan yalnız sana sadece sana.

ALINTIDIR

0 yorum:

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters