---}--}@ Arşivime Hoş Geldiniz,Benim Beğendiklerimi Umarım Siz de Beğenirsiniz... Resimler ve Yazılar Forumlardan Alıntıdır..


“Aşk vadisinde, hiçbir nişane, hiçbir iz yoksa üzülmemeli;
çünkü, Hakk’ın lûtfuyla bazen umutsuzluktan bile umutlar doğar.
Ey gönül, sakın umutsuzluğa düşme !
Allah’tan umudunu kesme ki,
bazen can bahçesinde,sögüt ağacının dalı bile hurma verir
.”

Mevlana
****************************************************************




Ne için akıldan geçer bu delice ve nafile fikir...



Nasıl bir istektir böyle ki yapılması imkansız...



Bir zaman gösterin bana aşksız..



Dertsiz, tasasız...



Zaman öldürür bizi, siz onu öldürdüğünüzü sanarken,



Uzadıkça zaman kısalır vadeniz...



Dikkat ediniz!..
****************************************************************************



Ne yöne gidersen git,

- Doğu, Batı, Kuzey ya da Güney -

çıktığın her yolculuğun içine doğru bir seyahat olarak düşün!

Kendi içine yolculuk eden kişi sonunda arzı dolaşır.

Elif Şafak / Aşk

**************************************************************


Allahım!
Ben üşüyorum sen dostun gözleriyle ısıt beni..
Ben kanıyorum,dokunuşu merhamet olanlarla sar beni..
Ben korkuyorum,sen kalbime verdiğin iman ile koru beni..
Ben ağlıyorum,sen ülfetinle avut beni..
Ben savruluyorum bilinmezlere,hazan yaprağı gibi sen tut beni...



********************************************************************




Sevgili insanlık !

Bir çocuk masumiyetiyle bir kez daha "elma" diyoruz.
Ne olur çık artık…

*******************************************************************






“Benim bu karanlığı ortadan kaldırmam mümkün olmayabilir

Fakat bu küçücük ışık ile karanlıkla nurun; hak ile batılın arasındaki farkı gösterebilirim.

Ne kadar küçük olsa da, ışığı arayan kimselerin kalbinde bu ışık büyüyecektir.”


Şehit Doktor Mustafa Çamran
*******************************************************************





“Işık” ki tek kaynaktan dağılır,
ışığa yakın olan aydınlık, uzak kalan karanlıktır..
Her şeyin O’ndan olması ve ışığın tek kaynaktan dağılıyor olması

O’ndan başkasının bilinme ve sevilme ihtimalini yok eder!

Nazan Bekiroğlu – Leyla ile Mecnun






********************************************


Yürü ey bivefa hercâî güzel


Gönlüm o sevdadan vazgeldi geçti


Soldu açılmadan gonce-i emel,


Sonbahara erdik, yaz geldi geçti..



Karanlık sözler yazıyorum hayatım hakkında
Öyle yoruldum ki yoruldum dünyayı tanımaktan
Saçlarım çok yoruldu gençlik uykularımda
Acılar çekebilecek yaşa geldiğim zaman
Acıyla uğraşacak yerlerimi yok ettim.
Ve şimdi birçok sayfasını atlayarak bitirdiğim kitabın
Başından başlayabilirim.

İsmet Özel





****************************************************




Doğrularımı Götürmeye Yeticek Kadar Yanlış Yapmadım Bu Hayatta...
Çok Sıkıştığım Yerde Boş Bıraktım Hep Soruları ...


Şimdi Bıraktığım Boşlukların Birindeyim Belki de...
Kimsenin Doğrusunu Götürmedim

Ben
Kimsenin yanlışı olmadım!
Yetmez mi


************************************************************************************







Yüzü dost , özü düşmandan usandım
Dili mü'min kalbi şeytandan usandım
Dostum herkesin kahrı çekilir de
Ben DAVASIZ MÜSLÜMAN dan usandım


**************************************************************

webuzmani.blogspot.com

border="0" alt="Fare İmleçleri ve link efekt kodları">









0 yorum:

*******

Followers

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

************
blogger counter

View My Stats *************************************

widget
**************

****************************free counters